JacobabadMod pendinginan pengubah tenggelam minyakCara pencapaian

  • masa pelepasan:2023-12-24 16:11:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:403
  • Penerangan pantas:

    Jacobabad,Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga ko

Kandungan artikel

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

JacobabadPembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, penghantar cerdas, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Operasi pengubah tenggelam minyak

Dari penampilan,JacobabadPengubah minyak terjun 2500kVA, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering,JacobabadTransformer in distribution room, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;


JacobabadMod pendinginan pengubah tenggelam minyakCara pencapaian



Apabila sampel minyak digunakan,JacobabadSpesifikasi untuk pendaratan pengubah jenis kering, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Tanda kualiti tinggiBerapa banyak pengubah kuasa

Pembuat pengubah kuasa

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa


JacobabadMod pendinginan pengubah tenggelam minyakCara pencapaian



After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Rakomendasi dan konsultasiPasukan pengubah kuasa

Pembuat Transformer

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

JacobabadSetelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

JacobabadMaklumat produk lain
  • Boulogne byangouPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikCara memilih dengan tepat

    Boulogne byangouPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikCara memilih dengan tepat

  • Boulogne byangouLif bom tahapCara membuat proses penggulungan

    Boulogne byangouLif bom tahapCara membuat proses penggulungan

  • TangailSampel pengubah jenis keringApakah salah faham mengenai rasa pemeliharaan nilai

    TangailSampel pengubah jenis keringApakah salah faham mengenai rasa pemeliharaan nilai

  • BrasiliaPlatform angkat hidraulik besarBagaimana trend harga

    BrasiliaPlatform angkat hidraulik besarBagaimana trend harga

  • BrasiliaTekanan hidraulik paksi naik bimbitSecara beransur-ansur menjadi produk arus perdana

    BrasiliaTekanan hidraulik paksi naik bimbitSecara beransur-ansur menjadi produk arus perdana

  • AuroraJembatan boardingRambut tebal dan nipis

    AuroraJembatan boardingRambut tebal dan nipis

  • AuroraPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengMeningkatkan susun atur struktur p

    AuroraPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengMeningkatkan susun atur struktur p

  • AuroraLif dalam rumah kecillayanan yang ikhlas

    AuroraLif dalam rumah kecillayanan yang ikhlas

  • segera:Peringatan: Maklumat JacobabadMod pendinginan pengubah tenggelam minyakCara pencapaian memberi anda JacobabadMod pendinginan pengubah tenggelam minyakCara pencapaian oleh syarikat kami, perkhidmatan JacobabadMod pendinginan pengubah tenggelam minyakCara pencapaian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk JacobabadMod pendinginan pengubah tenggelam minyakCara pencapaian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian JacobabadMod pendinginan pengubah tenggelam minyakCara pencapaian. JacobabadMod pendinginan pengubah tenggelam minyakCara pencapaian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di JacobabadMod pendinginan pengubah tenggelam minyakCara pencapaian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!